30 Nisan 2011 Cumartesi

yol yakın




Bir aylık güzel yolculuğun ardından evimdeyim. 17 aydır evim olan yerdeyim. Bavul boşaltma, çamaşır yıkama vb. işleri yaptım. Ve şimdi de odamı temizleyip düzenliyorum. Çok yoğun geçecek olan son ayım için odam düzenli olsun istiyorum. Ve şimdi böyle dip köşe temizleyip düzenlerken eşyalar geliş zamanlarını yerlerini anımsatırken, bu şehri bu kısa zaman içinde nasıl benim yaptığımı, ona nasıl bağlandığımı düşündüm. Fotoğrafta buradayken aldığım kitaplardan bazıları var, güzel anlarda aldığımı hatırlıyorum, büyük ihtimalle Kadıköy'deki ya da Galatasaray'daki kitapçılardan, belki yalnızken, belki bir dost yanımdayken...


NY'tan geliş bavulumu boşalttığımda içindekileren birazı (bu ay burada kullanmayacağım giysiler ve annemlere aldığım hediyeler) bir kutuya yerleşti ve İzmir'e gönderildi. Daimi şehrime. Bir ay sonra ben de gidiyorum oraya. Bu odada kalan diğer eşyalarımla birlikte...


Doktora bitirme fikri sevinçten başımı döndürüyor! Ama buradan İstanbul'dan ayrılmak çok zor gelecek... İstanbul, uzun süre yaşadığım üçüncü şehir oldu. Acaba dördüncü neresi olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder