12 Nisan 2011 Salı

Ithaca'da Bahar

Az önce penceremin önünden hızla geçen geyik :)



Heracles in Ithaca. Bu heykel kampüsteki otelin yanında. Bir tane de Goldwin Smith Hall'ün içinde var.

Üstteki fotoğraf ağacı, alttaki çiçeği...


Bu ağacı seviyorum.
Bu manzara çok hoşuma gidiyor. Arada bir fotoğrafı çektiğim noktaya gidip izliyorum.. Cayuga Gölü ve uzaktaki binalar... Fotoğraftakinden çok fazlası var tabii ki...

Bugün çiçek açmaya başlamış olan ağaçları inceledim biraz. Bu üstteki ağaç türünün bazı bireylerinde sadece koyu kırmızı çiçekler, bazılarında sadece yeşil olan tomurcuklar vardı. Fotoğraftakinde de, gördüğünüz gibi her ikisi birden var. Bu durumu da bir araştırmalıyım. Teoride bildiğimiz birsürü konuyu, doğada gördüklerimizle bağdaştıramıyoruz ne yazık ki... Galiba bu fotoğraftaki hermafrodit birey...
Bu ağacı çok seviyorum. Adını bilmiyorum, öğreneceğim.
College Town'da Pasifik diye küçük bir restoran var. Çok güzel! Tavuk ve sebzeli noodle..

Bu arada Pasifik'in hemen karşısında bir İtalyan Pizzacı var, o da harika! Yarın, tekrar oraya gitmeyi planlıyorum. Doktoramın son anları stresi nedeniyle aldığım kiloları verme işi başka zamanlara kalacak, şuan onlarla ilgili hiç planım yok!
Yine Pasifik'ten Belgium Chocolate Cheese Cake. Aşırı aşırı çikolatalı, dolayısıyla bence harika!!!
College Town'dan Maple Avenue'deki transporation servises binasına doğru yürürken, yolda sıklıkla bu güzel mavi çiçeklerden vardı. Aşağıdaki mor piyano da aynı yol üzerinde.

Evet, bu mor bir piyano :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder