16 Aralık 2023 Cumartesi

Aralık Ortası

Bu yılın sonu yaklaşıyor. Son zamanlarda bir çok şeyler oldu-oluyor. Hangisinden söz edeyim bilemiyorum. Zaten hep eksik olacaktır bu notlar. Son zamanlarda çektiğim birkaç fotoğrafı koyuyorum buraya. Muhteşem zamanlardan... 


evimize yakın..

Üstteki fotoğraftan beş gün önce 5 Aralık'ta. O sıralar etraf öylesine beyaz-her yan öylesine donuktu ki.. Muhteşemdi her yer. Fotografa o beyazlığı-bembeyazlığı tam olarak almak mümkün değildi. Ben tabii ki her dışarı çıkışımızda sevinçten uçuyordum.  


Bir güzel büyük baştankara (great tit - Parus major) balkonumuzu şenlendirmişti o gün :)


Doğum günümün akşamı eve dönerken. Canımla <3


Buraya tam 43 bir Özlem. (ama telefonumun selfilerinin pek iyi olmadığını belirteyim. 43özlem e haksızlık olmasın). Burada Wayne's deyiz, Slussen'de. Reuben'i bekliyorum, kahve alıyor bize <3


Harika bir yürüşten <3

Fotoğraf: Reuben <3   (oturur gibi yapıyorum. Stockholm zaten hep çok güzel de, o gün bi de ayrıca öyle güzeldi ki...)

<3 Karlaplan, Stockholm 29Kasım2023


Bizim apartmanın asansöründen on gün arayla aşağıdaki fotoğrafla.  Bu 29Kasım. Aşağıdaki 19 Kasım. Mevsimler geçiyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder