26 Ekim 2023 Perşembe

Güz




Güz devam ediyor aslında, Ekim'in bitmesine birkaç gün var hala. Ama son günlerde hava soğumaya başladı ve önümüzdeki birkaç hafta 1-2 derece ve yağmurlu (kar da olabilir tabii) olacak, yaz saati de bu haftasonu bitiyor. Yani Stockholm kışa başlıyor gibi... Güz muhteşem bitkiler, ağaçlar; ayrı bir rengarenk heryer. şükürler olsun bu güzellikte canımla birlikte <3 
Son haftalardan biraz fotoğraflar ekliyorum. Bazılarına kısa notlar yazdım. 
Günler, bu güzellikte canımla yürümelerle, sonra okumalarla geciyor, sonra akşamları filmler :) ve harika yemekler (canımın ellerine sağlık). Arada üniversitelerde seminerlere gidiyorum. Bir yandan da kendi makalelerimi tamamlamaya çalışıyorum. Bir hafta kadar sonra çok istediğim bir başvurumun sonucunu duyucağım, umarım olur! 
Kısaca böyle. Stockholm kafelerinde mumlar yanmaya başladı. Kış geliyor.. 
(Dünyada bir sürü olay oluyor, bir sürüsü de çok kötü... Yaşamın hassaslığı, kırılganlığı, geçiciliği, absürtlüğü, küçüklüğü ve de değeri!<3 yüzümüze vurmaya devam ediyor)

Tösse'de. Bu kafeyi çok seviyoruz. Bir de çiçekli elbisem <3 teyzemden..




Isveççe kursuna gidiyorum, haftada bir gün, 3-4 saat. Çok eğlenceli geciyor genel olarak. Yeni bir dil öğrenmek güzel. Ne kadar öğrenebilicem bakalım. Sınıfta, iki hafta once. Stockholm'u işaret etmeye çalışmıştım :)

Tessingen parktaki harika gülgiller alanından. Çeşit çeşit güller var. Haziran gibi açtılar; mevsimle ilgili muhtemelen.. Örneğin, Izmir'de Nisan'da başlar güller. Burda Haziranda sanırım başladılar. Hala varlar bu parkta..

Bu kafeyi de çok seviyoruz. Storgatans Cafe&Bageri <3

<3
Bu noktaya bayılıyorum. Arkada Natural History Museum... Ağaçlar <3 hemen solumda da bir horsechestnut.
Annem geçen yaz örmüş <3 Reuben'e de mavi-mor.
Djurgårdsbrunnsbron. Fotoğraf: Reuben <3
<3
Bu noktadan manzara harika <3 farklı zamanlarda izliyoruz burayı.. bitkiler, su <3 burda yürümek muhteşem...

Metroda, Gardet'ten Radmansgatan durağına giderken..




Humlegarden'da. Fotoğraf: Reuben <3

Linne ile. Humlegarden'da. 


Fotoğraf: Reuben <3 Bugün (27 Ekim 2023) Gamlastan'da.


Aşağıdaki fotoğraftan bir iki hafta sonra bu fotoğraf -- bugünden :) Reubenle <3 Sonrasında Gamlastan'da harika yürüyüş... eve kadar.



Bu ayın önemli bir olayı, emektar laptopumun bozulması... (7-8 yıldır bir sürü işimi yaptım, bir sürü film izledim, bir sürü mail yazdım onunla) Bu fotoğraf bozulmadan bir iki hafta önce. Gamlastan'da Fabric kafede. güzel günden :).   (Tamir yenisini almanın yarısı kadar.. ve işe girene kadar yeni laptop yok.. Sağolsun Reuben'in diğer laptopunu kullanıyorum şu an) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder