13 Mart 2023 Pazartesi

Tate Britain

Son beş gün Londra'daydık. Harika geçti. Birkaç saat için Tate Britain'a gittik. Çektiğim birkaç fotoğrafı buraya ekliyorum. Aslında birçok başka fotoğraf da çok hoşuma gitmişti. Biraz rastgele bir seçki bu yüzden. Ama yine de hoşuma gidenlerden bir tutam gibi :) Belki sonra ayrı bir Londra yazısı da yaparım.



"Dead Sea" (Totes Mer) by Paul Nash.


Helene Yellin'in portresi.. William Patrick Roberts

Pastoral - Frederick Cayley Robinson  (üstteki mavi ışık müzenin ışıklarından yansıma)


Reuben ve ben <3 



"In the Hold" David Bomberg.

"Piccadilly Circus"  Charles Ginner


"Prince or Shepherd" William Stott of Oldham 


buralara bayıldım   <3   :)



Üstteki "Saintfoin in Bloom" (1857) John Samuel Raven. Pembe sainfoin (Onobyrchis) bitkileri.. Alttaki "May in the Regent's Park" (1851) Charles Alston Collins.



"Study for Saintfoin in Bloom" daha yakın çekmeye çalıştım. Pembe, kırmızı tonları bitkilere bayıldım. Henüz Mart ve hava çok soğuktu ama Londra'nın özellikle Kingston ın bir çiçekli hali vardi biz ordayken. Kırlara bayılırım zaten.. İngiltere kırları da <3


Horse chestnut tree (at kestanesi) altında oturuyor olmalarına ayrıca bayıldım. :)  güzel piknik..   "Holyday" (1876) James Tissot.


"Carnation Lily, Lily, Rose" John Singer Sarget.
 

"A Silent Greeting" (1889) Lawrence Alma Tadema.


"The Field of Waterloo" (1818) JMW Turner.  savaşlar hep korkunç.


"Mary Wollstonecraft" by John Opie.



"Ophelia" (1851) John Everett Millais.

"Mariana" (1851) John Everett Millais.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder