25 Temmuz 2011 Pazartesi

Şimdiler

Son zamanlar hızlı, çok hızlı... Tez teslimi yapıyorum. Çook mutluyum bitti diye... Ama üzerimde büyük bir ağırlık... Yorgunluktan. Şimdi geçirmeye çalışıyorum. Bir de dünya çok korkunç, bir sürü kötü olay oluyor. Üzülüyorum, kalbim ağrıyor. İnsanlar, faşist ve kötü. Ama hepsi değil. Güzel insanlar da var. Onlara inanmak istiyorum. Güzel insanların varlığını düşünmek istiyorum. Öyle düşünmezsem bu yorgunlukla birlikte endişeden boğulurum... Yorgunluk ve endişe beni yine zorluyor. Gücümü toplamaya zorluyor. Eve geleli iki ay oldu. Tezimi bitirene kadar sadece çalıştım. Şimdi ise herşeyi düzenleme zamanı. Önce odamı, eşyaları, sonra kendimi... Önce odamdaki çekmecelerden başladım. Aşağıdaki "bişiler" kaydında oradan bişiler var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder